1397-11-07 13:59
629
0
60687
در ایام الله دهه فجر در گلستان انجام می شود؛

برگزاری 2هزار و 290 برنامه در حوزه بانوان

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: در ایام مبارک دهه فجر نزدیک به دو هزار و 290برنامه در حوزه زنان انجام می شود.

به گزارش گلستان ما، الهه غیناقی در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب باعث رشد و جایگاه زن در جامعه شده است طوریکه امام نقش زن و قران را در یک طراز خواند که هردو انسان ساز هستند.

وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سال انقلاب در همه فرمانداریها کارگروه بانوان دهه فجر تشکیل شد، افزود: نزدیک به 230 برنامه در قالب همایش، برنامه های فرهنگی ورزشی فرهنگی، جشنواره و دیدار با خانواده شهدا و... در این ایام انجام می شود.

سرپرست دفترامور بانوان و خانواده استانداری گلستان بیان کرد: نشست 40 بانوی سیاسی اجتماعی با نماینده ولی فقیه، تجلیل از زنان کار افرین و موفق،و.. ازجمله این برنامه هاست.

غیناقی گفت: توانمند سازی بانوان در زمینه اشتغال از مهمترین دغدغه های این کارگروه است و قرار است از 9 تا23 بهمن نمایشگاه توانمند سازی بانوان در تالار فخر الدین اسعد برگزار شود.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان  یادآورشد: در ایام مبارک دهه فجر نزدیک به دو هزار و 290برنامه در حوزه زنان انجام می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.